Functie
Je werkt aan de
verwezenlijking van de doelstellingen
van de afdeling Financiën en de algemene directie van het ministerie van Onderwijs.
Je coördineert en
controleert
de dagelijkse activiteiten, dossiers en projecten van de afdeling Aankoop/Openbare Contracten. Je ziet toe op de correcte afhandeling van bestellingen van IP-instellingen. Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor de afdeling Inkoop & Facilitaire Zaken.
Je
stuurt je team zodanig aan
dat er een goede samenwerking en kwalitatieve dienstverlening ontstaat. Je bent proactief in het continu verbeteren en moderniseren van processen (digitalisering, vereenvoudiging, etc.).
TAKEN
-
Je organiseert activiteiten binnen het team, ziet toe op de uitvoering van projecten en controleert de kwaliteit van de dienstverlening,
-
Je beheert administratieve taken (planning, goedkeuring van verlof) en stimuleert een goede werksfeer.
-
Je zorgt ervoor dat aanvragen voor leveringen en diensten van IP-instellingen goed worden opgevolgd.
-
Je werkt samen met het team om ervoor te zorgen dat de communicatie en documentatie met betrekking tot de afdeling regelmatig wordt bijgewerkt.
-
Je speelt een actieve rol in verschillende gezamenlijke projecten (jaarplanning, evaluatie van de behoeften voor de openstelling van overheidsopdrachten) met de afdelingen Aankoop & Facilitaire Diensten en Wegen.
-
Je bent het aanspreekpunt van de eenheid voor kwesties die bijzondere afstemming vereisen en voor rapportageverzoeken van de directie en het hoger management van de afdeling.
Jouw profiel
Stuur ons via
http:// jobs.brussel.be
uw kandidatuur (cv + motivatiebrief samen met een kopie van het vereiste diploma) ten laatste op
14
/04/2024.
Met onvolledige kandidaturen wordt geen rekening gehouden.
Een eerste selectie zal plaatsvinden op basis van het CV en de motivatiebrief door de Dienst Werving. De kandidaten die beantwoorden aan het profiel worden telefonisch uitgenodigd voor pc-testen en een selectiegesprek. Dit gesprek heeft plaats in aanwezigheid van een selectiecomité en peilt naar de motivatie, de gedrags- en technische competenties.
-
Een rapport van de acties opstellen
Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen
Aanbod
-
Een
voltijds contract
van onbepaalde duur.
-
Bruto maandelijks salaris: minimum
2878,47 euro’s
(dat kan hoger zijn afhankelijk van de waardering van eerdere werkervaringen, familiale situatie en het slagen voor de taalexamens). U kunt een schatting van uw salaris krijgen via onze online salarisberekeningshulpmiddel.
-
Een tweetaligheidspremie
-
Eindejaarspremie en vakantiegeld
-
Maaltijdcheques
(8€, waarvan 6,91€ ten laste van de Stad Brussel).
-
Geniet van
36,5 dagen betaald
verlof, 4 dagen vastgesteld verlof door de Stad en 10 wettelijke feestdagen.
-
Mogelijkheid tot een
voordelige hospitalisatieverzekering
en dekking van het remgeld door de Stad voor medische zorg, voor u en uw gezin in het UZ Brugmann, UMC Sint-Pieter, Institut Jules Bordet en Koningin Fabiola Kinderziekenhuis.
-
Pensioenplan
voor contractuele medewerkers ter waarde van 3% van het bruto salaris.
-
De meeste van onze administratieve functies zijn hybride met de mogelijkheid tot telewerken na 6 maanden, gekoppeld aan een forfaitaire tussenkomst van 20 euro’s per maand.
-
De Stad Brussel voldoet aan uw behoeften op het gebied van professionele ontwikkeling door regelmatige
trainingen
aan te bieden (aan te passen indien nodig).
-
Onze werkplekken zijn gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en het
MIVB-abonnement wordt 100% terugbetaald
, er is ook een tussenkomst in de vervoerskosten (NMBS, De Lijn, TEC, fiets).
Solliciteren
VAN DAELE
022792454
sylvie.vandaele@brucity.be